HBlogin
Il y a tout juste un an, le télétravail était surtout pratiqué lors de déplacements d’affaires ou pour des raisons exceptionnelles, comme solution de dernier recours. Aujourd’hui, et gageons que pour encore plusieurs mois, le télétravail restera encouragé et deviendra même pratique courante. Les visites aux bureaux se font désormais de façon sporadique, suivant parfois un horaire pour contrôler l'achalandage au sein de l’immeuble. Les gestionnaires doivent être vigilants. Mais comment gérer efficacement le taux d’occupation des bureaux sans imposer un horaire de travail restrictif aux employés?
Cette nouvelle réalité pose aussi un véritable défi pour les activités d’entretien ménager qui doivent nécessairement être maintenues. Comment diriger les équipes pour assurer la propreté et la désinfection des lieux alors qu’il n’y a personne sur place pour constater l’achalandage de façon concrète?

Le HBlogin est bien plus qu'un simple concierge virtuel
Des fonctions sur mesure et
un visuel adapté à votre image


.jpg)


Une application pratique et conviviale pour rester connecté avec tout le bureau, même à distance !
Integrated cleaning monitoring
Designed by hygiene and sanitation management specialists, HBlogin ensures building safety by using occupancy and peak periods to better plan, target and track housekeeping operations.
Cleaning for health!
The health crisis revealed the importance of cleaning for health and forever changed the standards of cleanliness and the role of the cleaning staff.
According to a recent poll, more than eight in ten people (84%) believe that public spaces have a moral obligation to improve their sanitation practices for post-pandemic times to protect public health and safety.
As a result, businesses would benefit from communicating the sanitation measures they are taking to reassure staff and customers that they are in a healthy environment.
HBlogin does just that.

.png)
Redefining cleaning needs
Real-time traffic management allows the optimization of the work routes to deploy efforts in the right places at the right moments.
This makes it possible to imagine an eventual pricing of housekeeping services on a per-use basis; a substantial saving for tenants who might be tempted to reduce their rental space.
Control your cleaning operations
While a well-defined work route definitely saves costs and facilitates the work of employees, its supervision remains essential to ensure its performance.
The HBlogin can be linked to our route tracking software (HBscan) to allow the property manager to keep an eye on important qualitative results that help determine the elements and areas to be covered (weekly or special project work) and the deadlines for completion.
Our HBscan is an excellent tool for building managers who want to track the progress of their maintenance and increase their efficiency.