HBlogin
Il y a tout juste un an, le télétravail était surtout pratiqué lors de déplacements d’affaires ou pour des raisons exceptionnelles, comme solution de dernier recours. Aujourd’hui, et gageons que pour encore plusieurs mois, le télétravail restera encouragé et deviendra même pratique courante. Les visites aux bureaux se font désormais de façon sporadique, suivant parfois un horaire pour contrôler l'achalandage au sein de l’immeuble. Les gestionnaires doivent être vigilants. Mais comment gérer efficacement le taux d’occupation des bureaux sans imposer un horaire de travail restrictif aux employés?
Cette nouvelle réalité pose aussi un véritable défi pour les activités d’entretien ménager qui doivent nécessairement être maintenues. Comment diriger les équipes pour assurer la propreté et la désinfection des lieux alors qu’il n’y a personne sur place pour constater l’achalandage de façon concrète?
Le HBlogin est bien plus qu'un simple concierge virtuel
Des fonctions sur mesure et
un visuel adapté à votre image
Une application pratique et conviviale pour rester connecté avec tout le bureau, même à distance !
Access Management
HBlogin contributes to the security of your spaces at all times by acting as a log of attendance and visits that can be consulted for future reference.
Visitor management
A welcoming environment
Whether you are an employee or a visitor (delivery men, service providers, etc.), the application offers a quick and user-friendly check-in process, remotely or on site.
HBlogin provides the ability to control the comings and goings of visitors within your establishment in a confidential and secure manner. Terminals are installed at the building's reception desk to allow visitors to check in and indicate the reason for their visit.
Immediately, HBlogin will send a notification to the concerned employee to advise them of a visitor's arrival.
Key and access card management
Increase security and keep track of your key and access card loans in real time
By filling out an electronic form and presenting a valid ID (pre-approved by the employer or building manager), users can request keys or access cards.
HBlogin is compatible with various existing magnetic card systems.
Quickly view the list of accesses that have been requested, on what date, at what time and by whom. The record can also be used to locate lost keys or access cards or to track a visit from a specific service provider.
Delivery management
Avoid missing or lost packages
The building vacancies caused by telecommuting sometimes force delivery people to leave packages on a desk or doorstep unattended.
This unfortunate practice is sometimes the only recourse for a delivery person who is faced with an abandoned reception counter.
With HBlogin, the carrier will be able to quickly report the delivery, confirm the drop-off and the recipient will be automatically notified.
Moreover, HBlogin can easily be linked to your smart lockers, a service that is becoming more and more common in modern buildings.